CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

divendres, 25 d’abril del 2008

SALIDA A TORREBLANCA 19-04-08


Un bonito dia en torreblanca
Los grupos de pequeños fueron a Torreblanca el sabado y se lo pasaron " pipa"

Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 18:36

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (5)
  • ▼  2008 (45)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ▼  d’abril (8)
      • CASAL ESTIU- este año piscina "Si"
      • sant jordi 08
      • SALIDA A TORREBLANCA 19-04-08
      • precios casals estiu 2008
      • Cuento/ libro muy aconsejable, " entender al otro ...
      • excursion a la molina
      • CASAL ESTIU
      • colonias

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.