CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

dimecres, 9 d’abril del 2008

CASAL ESTIU


HOLA FAMILIAS
Pronto estaremos en disposición de daros información completa para las inscripciones al casal
os recuerdo que para vosotros los socios, teneis preferencia en las fechas de inscripción
PERO RECORDAR SOLO LOS DIAS 12,14,15 Y 16 DE ABRIL
COLONIAS : ultimo dia para apuntarse el 19 de abril
Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 9:18

1 comentari:

CLUB D´ESPLAI SANT FELIU ha dit...

constestación de prueva

9 d’abril del 2008, a les 12:48

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (5)
  • ▼  2008 (45)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ▼  d’abril (8)
      • CASAL ESTIU- este año piscina "Si"
      • sant jordi 08
      • SALIDA A TORREBLANCA 19-04-08
      • precios casals estiu 2008
      • Cuento/ libro muy aconsejable, " entender al otro ...
      • excursion a la molina
      • CASAL ESTIU
      • colonias

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.