CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

divendres, 9 de gener del 2009

inicio 2º trimestre


Hola familias

empieza el segundo trimestre , los grupos de monitores os mandan unos mensajes
nos vemos el sábado

Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 19:42

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ▼  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ▼  de gener (5)
      • Sense títol
      • carta grupo llamp
      • MENSAJE PARA JOVES
      • inicio 2º trimestre
      • INICIO 2 TRIMESTRE
  • ►  2008 (45)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ►  d’abril (8)

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.