CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

dissabte, 13 de desembre del 2008

MAS FOTOS DE HOY









ha bueno! se nos olvidaba , de parte de todos los monitores ( menos uno )
FORÇA BARÇA O QUE GANE EL MEJOR JE,JE,JE












Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 18:11

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (5)
  • ▼  2008 (45)
    • ▼  de desembre (7)
      • MAS FOTOS DE HOY
      • FOTOS ACTIVIDAD 13-12-2009
      • LOS GRUPOS DE JOVES PREPARAN EL ESPLAI PARA LA NAV...
      • CARTA A LAS FAMILIAS
      • ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
      • CARTA A LAS FAMILIAS
      • LLEGA LA NAVIDAD AL GRUPO DE JOVES
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ►  d’abril (8)

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.