CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

dijous, 30 d’octubre del 2008

TERROR EN PORT AVENTURA


el fin de semana pasado los grupos de jóvenes estuvimos en port aventura , fue una experiencia muy divertida " vamos que lo pasamos de coña"

foto de todo el grupo de majaras menos uno
Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 17:11

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (5)
  • ▼  2008 (45)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (12)
    • ▼  d’octubre (2)
      • TERROR EN PORT AVENTURA
      • EL CURSO HA EMPEZADO ¿ TE LO VAS A PERDER ?
    • ►  de setembre (4)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ►  d’abril (8)

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.