CLUB D´ESPLAI SANT FELIU

ACTIVIDADES E INFORMACIÓN DEL ESPLAI SANT FELIU

dimecres, 16 de juliol del 2008

EXCURSION A CAIXA FORUM












Estas son algunas fotos, pronto pondremos las del HAPPY PARK



Publicado por CLUB D´ESPLAI SANT FELIU en 16:29

1 comentari:

Anònim ha dit...

No puedo imprimir las fotos porque son muy grandes y aunque configure la hoja no me sale bien. Si alguien me escucha, ¿me podeis ayudar?.
M. Àngels

18 de juliol del 2008, a les 12:03

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (8)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2012 (21)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (10)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
  • ►  2011 (5)
    • ►  de maig (5)
  • ►  2010 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2009 (10)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (5)
  • ▼  2008 (45)
    • ►  de desembre (7)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de setembre (4)
    • ▼  de juliol (4)
      • EXCURSION A CAIXA FORUM
      • ACTIVITATS ESPORTIVES
      • FOTOS DE GRUPOS
      • NOS VAMOS AL CINE
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (7)
    • ►  d’abril (8)

EL BLOG DEL ESPLAI

La meva foto
CLUB D´ESPLAI SANT FELIU
Blog de interes para socios y amigos del esplai
Visualitza el meu perfil complet

Pàgines

  • Pàgina principal

Seguidors

Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.